Comanda in valoare de 200 LEI sau o cutie cadou și bucura-te de TRANSPORT GRATUIT

Politica De Retur

1. Condiții de returnare

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor, consumatorul are dreptul legal de a renunța la produsele cumpărate online, fără vreo penalizare și fără a menționa vreun motiv. Termenul în care se poate solicita returul produselor este de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Acest lucru este posibil prin notificarea scrisă a Honey’s Den SRL.

Eligibilitatea pentru retur este condiționată de următoarele:

  • Produsele trebuie să fie în ambalajul original, care nu trebuie să fie deteriorat sau desfăcut;
  • Produsele trebuie să aibă eticheta originală și nealterată;
  • Produsele alimintare trebuie să aibă sigiliul/ambalajul intact, fără nicio urmă de consum;
  • Produsele trebuie să fie ambalate corespunzător pentru a nu fi sparte/deteriorate în timpul transportului;
  • Nu trebuie să fi trecut mai mult de 14 zile de la momentul primirii produselor.
2. Proces

Honey’s Den este o companie devotată calității și face eforturi intense pentru a oferi servicii și produse de o calitate superioară, însă dacă dintr-un motiv specific consideri că produsele nu se ridică la așteptările tale, poți solicita oricând returul acestora. Înainte de a începe procesul de retur, te rugăm să te asiguri că toate condițiile mai sus menționate sunt întrunite.

Procesul de realizare a unui retur constă în următorii pași:

  1. Trimite o solicitare la adresa de e-mail office@honeysden.ro, în care să incluzi numele și contul IBAN în care se va returna rambursul. Toate informațiile legate de retur vor fi comunicate prin email, ca un răspuns la solicitare.
  2. După primirea informațiilor de retur de la Honey’s Den SRL, solicitarea serviciilor de curierat revine clientului intră, iar livrarea se va face de către acesta la adresa comunicată în răspunsul la solicitarea realizată de client.
  3. Produsele trebuie să îndeplinească toate condițiile menționate la punctul 1. Condiții de returnare și trebuie ambalate riguros, pe cât posibil, ca în momentul primirii.
  4. Odată ce produsele ajung la sediul nostru, vei fi notificat prin e-mail, în legătură cu primirea acestora și cu aprobarea/respingerea rambursării. Rambursarea se va face în urma unei evaluări a produselor, conform Condițiilor de returnare, menționate la punctul 1.
  5. Dacă rambursarea este aprobată, banii vor fi restituiți în contul menționat în solicitarea scrisă (punctul 1. al acestui capitol), în termen de 14 zile de la primirea solicitării.
3. Rambursări lipsă sau întârziate

Dacă rambursara nu a fost efectuată în termenul de 14 zile, te rugăm ca prima dată să mai verifici înca o dată istoricul tranzacțiilor și să te asiguri că rambursarea nu a fost făcută.

De altfel, te rugăm să ții cont de faptul că poate dura între 3 și 7 zile ca transferul să fie realizat de către procesatorul de plăți/bancă.

Dacă niciuna din situațiile de mai sus nu se aplică, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail office@honeysden.ro sau telefonic la 0728.298.698.

4. Returul prin curier

Clientul este responsabil pentru solicitarea serviciului de curierat, către adresa sediului nostru, așa cum este menționat în e-mailul cu infomații, menționat la punctul 2.1.

Clientul este responsabil de plata costului de transport pentru returul produselor. Costurile de transport (inițial, respectiv retur) nu sunt rambursabile.

în continuare ai întrebări?

Contactează-ne la adresa de e-mail office@honeysden.ro sau telefonic la 0728.298.698.