Livrare gratuită pentru comenzile de peste 200 LEI

Întrebări Frecvente
Întrebări Frecvente

Produsele comandate de pe site-ul honeysden.ro pot fi returnate doar dacă îndeplinesc următoarele condiții:

  • Produsele se află în ambalajul original, care nu trebuie să fie deteriorat sau desfăcut;
  • Produsele trebuie să aibă eticheta originală și nealterată;
  • Produsele alimintare trebuie să aibă sigiliul/ambalajul intact, fără nicio urmă de consum;
  • Nu trebuie să fi trecut mai mult de 14 zile de la momentul primirii produselor.

Pentru mai multe informații legate de retur, puteți consulta secțiunea dedicata, Politică de retur.

Odată ce produsele au ajuns la noi, acestea vor fi evaluate și se va stabili daca acestea sunt eligibile pentru retur. Din momentul stabilirii eligibilității, returnarea banilor poate dura între 3 și 14 zile, acest lucru depinzând de procesatorul de plăți și banca dumneavoastră emitentă.

Da, comenzile pot fi anulate sau modificate, atâta timp cât acestea nu au fost încă livrate. Acest lucru este posibil prin apel telefonic, la numărul 0728.298.698.

În cazul în care produsele noastre nu au ajuns la dumneavoastră într-o stare bună, vă rugăm să ne notificați prin e-mail în termen de 24h de la primirea comenzii. 

La adresa de email office@honeysden.ro, vă rugăm să ne trimiteți următoarele informații: nume, prenume, adresa, numărul comenzii, imagini cu produsul afectat

Nu, adresa menționată pe site este doar adresa sediului social și nu reprezintă un punct de ridicare a comenzilor.